[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Jul 25 10:27:03 UTC 2008

On Friday 25 July 2008 09:52:35 Jovan Kostovski wrote:
> Се брани демек тоа би му ги нарушило
> бизнис плановите, па затоа молчи. Ако не знае нешто или не го разбира
доволно,
> слободно нека праша, а не да се брани со молчење.

Мене исто ми е чудно што се нема произјаснето на листава, каде што е местото
(нешто како парламентот на движењето :) ), еве нека предложи самиот решение
за збунката :/

--
http://www.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023