[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Jun 1 12:17:31 UTC 2008

На пет, 2008-05-30 во 20:58 +0200, Kliment Simoncev напиша:
>  no da ne dolzham mnogu.... osobeno od aspekt shto diskusijata e
> kompleksna za da davame brzi zakluchoci so ad-hoc odgovori.

Merry go around, but Merry didn't said shit.

Сите знаеме кој ја правел листата на програми и сите знаеме дека во тоа
време истите програми веќе биле локализирани или се работело на нивна
локализација.

Да не се обидуваме да ја прикажеме дискусијата ко комплексна пошто
работата е едноставна и на сите им е се многу јасно.

На крај краева која фирма и да победи на тендерот ќе треба да се справи
со проблемите кои што ги предизвика овој тендер за заедницата (посебно
за оние што досега ги локализирале програмите што се во тендерот). Ова е
заклучокот од досегашната дискусија.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]