[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Kliment Simoncev simoncev at genrepsoft.com
Sun Jun 1 18:44:57 UTC 2008

> Merry go around, but Merry didn't said shit.

Dosta slobodoumno....

Сите знаеме кој ја правел листата на програми и сите знаеме дека во тоа
> време истите програми веќе биле локализирани или се работело на нивна
> локализација.

Predlogot e del od tesktot za upotreba na FLOSS vo obrazovanieto, a
konkretnata lista e na Ministerstvoto za Obrazovanie i Biroto za
obrazovanie. Predlozhenata lista inicijalno imashe preku 150 programi.

Dali nekoj se zaprasha na kolku jazici treba da se lokalizira?
Dali lokalizacijata znachi samo GUI lokalizacija  ili/i HELP fajlovi?

На крај краева која фирма и да победи на тендерот ќе треба да се справи
> со проблемите кои што ги предизвика овој тендер за заедницата (посебно
> за оние што досега ги локализирале програмите што се во тендерот). Ова е
> заклучокот од досегашната дискусија.

Dali nekoj se zaprashuva zoshto od 12-tina firmi shto podignale tenderska
dokumentacija podnesoa samo 4-ri? Ti beshe prisuten na javnoto otvaranje....

Ова е заклучокот од досегашната дискусија.

Se slagam, ova e najdobar zakluchok do sega...

Kliment