[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Kliment Simoncev simoncev at genrepsoft.com
Sun Jun 1 21:20:24 UTC 2008

Moram da priznaam deka muabetot pochnuva da ja gubi poentata.... Megjutoa
sakav da naglasam deka kolichinata na rabota zavisi od mnogu faktori, pa i
od onie shto ne se dovolno jasni so obvrska na pravnoto lice shto kje se
nafati za taa rabota da ja zavrshi i pod pomalku-ili-povekje nejasni uslovi.
Toa e obvrskata shto treba da se prevzeme. Tenderot so
takva-kakva-e-sodrzhina beshe objaven 20-tina dena do podnesuvanje. Sekoj
imashe vreme da formira svoja slika za pobaranoto i ona shto kje go nudi....
Kako prestavnik na pravno lice so komercijalen interes se plasham deka moevo
uchestvo vo diskusijata mozhe lesno da se protolkuva kako licemeren chin i
vo "odbrana na firmite" shto voopshto ne mi beshe namerata.

kliment