[Ossm-members] Македонски Ubuntu LoCo тим

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sat Jun 7 23:01:14 UTC 2008

Утре во точка во 12:30-13:00 планираме да пополниме апликација за
создавање на македонски LoCo тим (1).

Кој сака да дојде и да му се приклучи на тимот може слободно да улета со
лаптоп. Има доста работи за пополнување, па може да ја поделиме работата
и на повеќе луѓе.

Јас ќе носам  безжичен рутер па ако не избркаат може да се преселиме и
на друго место, сепак ова е првата безжична земја, би требало да најдеме
вифи негде низ метрополава. :)

*1 https://wiki.ubuntu.com/LoCoTeams

PS Ако има некој сметка на On.net што може да ја користиме за интернет
додека сме во Точка нека ми пише порака, ветувам дека нема да цицаме
многу, ни треба за 2-3 часа сурфање.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]