[Ossm-members] Zabava na Begovo Pole (Solunska Glava)

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Wed Jun 11 17:53:39 UTC 2008

Ова е наведено во официјалното соопштение:

НАПОМЕНА:

• Групата се води од водичи одредени од огранизаторот. Не е дозволено
отстапување од програмата без дозвола од организаторот. Секое
непочитување на програмата и наредбите на водичите го иззема
организаторот од било каква одговорност кон тие учесници;
• Секој учесник мора да носи сопствена храна бидејќи таа ја нема во
домот Караџица;
• Превозот и ноќевањето  во дом Караџица чинат 700ден;
• Превозот и ноќевањето  во шатори (кои ги обезбедува организаторот)
чини 550ден.
• Секој што е заинтересиран за посета на забавата може да се информира
и да резервира кај:  Аце на 076 493 301 и Бојан на 070 398 368, и
емаил kps at makedon.mk ;
• Најстрого е забрането фрлање на отпадоци освен на место предвидено
од организаторот, организаторот ја презема обврската местата на
одржувањето на акцијата да ги остави исчистени од отпадоци како што ги
затекнал на почетокот на акцијата;
• Организаторот го задржува правото на измени во програмата во
зависност од условите на теренот.

Ако има потреба, целосното соопштение можам да го закачам некаде за
тие што се заинтересирани.

Поздрав,

Goce Mitevski
Freelance designer