[Ossm-members] Firefox 3 рилис журка

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Fri Jun 13 20:14:14 UTC 2008

2008/6/13 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> На пет, 2008-06-13 во 16:15 +0200, Goce Mitevski напиша:

> Топ! :)
>
> Еве што треба да се напраи по редослед:
> - Новица или било кој друг што има контакт, да праша во Точка дали може
> журчето да го праиме, иако е наш терминот, сепак журка е мењање на тип
> на настан, па ако мислам дека треба да прашаме, освен ако не сте сигурни
> дека нема да има никаков проблем.
> - Гоце да се обрати кај мене на џабер за информации за
> банерот/постерот :)
> - Да се пријави волонтер што ќе иде да објасни каква торта сакаме и да
> ја нарача
> [...]

Утре на сподели знаење да спреме известување за медиуми. Да се
договориме за тортата
јас можам да ја нарачам  само да видиме за логото.

На проектор може да идам слободни филмчиња и клипови што сме ги
пуштале или некој
култен филм, за тоа Миша да се произнесе.

-- Поздрав

Bill Watterson  - "There is not enough time to do all the nothing we
want to do."