[Ossm-members] Предавачи

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Wed Mar 5 18:10:55 UTC 2008

Здраво,

дали има некој заинтересиран за предавач од областите:
1. Java so mySQL
2. C# so SQL
3. dotNet
4. C++
5. HTML, XML

се треба да оди на Linux (Ubuntu или Fedora незнам уште).
Цело предавање трае 4 месеци со 50% теорија, 50% пракса со реални проекти.
Ако е некој заинтересиран, нека ми прати приватен mail со услови и CV на
dzvonko at yahoo.com.
Понатамошни преговори и договори, понатаму. Треба да има високо
образование, практично искуство
и слободно време. За возврат ќе има добра плата. И плус уште нешто.

Поздрав
Ѕвонко Николов

П.С. Се извинувам на сите кои сметаат дека оваа порака е непотребна, не
и е овде местото или сл.
затоа што стварно незнам каде да најдам толку компјутерџии на едно место
кои сакаат да работат
(некои работат и за џабе, убедувања, ќејф, итн. така ли е?) и кои би ја
прочитале пораката и би
размислиле.