[Ossm-members] Ubuntu 8.04 Problem

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Tue May 27 11:03:26 UTC 2008

2008/5/27 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>:

> NOLAPIC
>
> Покрај  овие параметри што ти ги спомна Никола, може ќе треба да додадеш и
>
> all_generic_ide floppy=off irqpoll
>
> има некој баг во кернелот па Убунту не се подига, заглавува на конзола
> со промпт (initramfs).

Ми го јави истиот проблем (благодарение на Чомбе е решен:)) на обична
Desktop машина. Со Live CD можев да подигнам, но не можев да инсталирам на
дискот поради тоа што live-дистрибуцијата не ми го наоѓаше дискот. Исто
симнав и пробав со alternate CD и ми го јави истиот проблем (initramfs).
Околу информациите за компјутерот овде:

http://pastebin.com/f18967357

Истиот проблем ми се случи и на стар HP Compaq лаптоп.