[Ossm-members] sorabotka pomegju filoloski fakultet Blaze Koneski i OSSM

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri May 30 12:49:15 UTC 2008

2008/5/30 Новица Наков <novica at bagra.org>:

> (Ваквиот развој на настани ќе го доведе во прашање и начинот на соработка со
> Филолошкиот факултет.... но за тоа во друг thread)

Мислам дека соработката ќе си оди како ја планиравме/дискутиравме на листава.
Овие со тендерот ќе ни отворат повеќе работа.

Работата е што овие преводи што ќе се направат за Edubuntu ќе бидат
one time job. Ќе си ги соберат парите и ќе си отидат по дома, никој нема да се
грижи за овие преводи, секој во преведувањето ќе си влече на своја страна, ќе си
воведува свои термини, најверојатно нема да се користи некој стандард и речник
за преведување....

Кратко кажано, извинете ми на изразот, се плашам дека овие само ќе се
испосерат и
после ние (заедницата) ќе треба да чистиме. Ќе преведуваме се одново,
ќе ги одржуваме преводите...

ПОЗДРАВ, Чомбе