[Ossm-members] Spodeli znaenje 15.11.2008

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Fri Nov 14 10:03:48 UTC 2008

http://spodeliznaenje.blogspot.com/2008/11/15112008.html

> Во сабота на Сподели Знаење ќе има:
>   * можеби ќе дојдат луѓе од it.com.mk форумот за да пробаме да им ја проработиме Intel 4500MHD графичката на Ubuntu
>   * разгледување на SME Linux и слични дистрибуции со сервиси за мали и средни фирми
>   * + во контекст на горното евентуално webmin
>   * во разно ќе се прави било што (еве некои идеи).
>
> Значи, сабота од 12:00 па до кај 17:00 на исто место.

Ако некој синхронизирал, монтирал и слично pocketpc телефон со windows
mobile 5/6 во некој Линукс јас сакам да дојде и да го сподели
знаењето.

Ако некој ставал некој Linux, Google Android, Mozilla Fennec на
pocketpc телефон со windows mobile 5/6 јас сакам да дојде и да го
сподели знаењето.

--
Glisha