[Ossm-members] Ништо нема да се случи во Битола на 6 и 7 декември 2008

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Fri Nov 28 12:41:59 UTC 2008

2008/10/30 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

> На чет, 2008-10-30 во 15:21 +0100, Igor Stamatovski напиша:
> да

http://wiki.lugola.net/NSND_BT

Информации за сместување на Копанки, Хотел Битола и ДеНиро. Во дениро за
групи имаме попуст.

Толку од мене ако мислите да одиме следниот викенд да се договориме, оти
понеделник не се работи и доаѓа топ! Може и недела таму да спиеме.

Е па пријавувајте се.

Значи викендот 6-7 Декември НСНД во Битола и собрание предлог за собрание на
2с.мк.

Надлежните нека закажат собрание со време....

--
Igor