[Ossm-members] Den na slobodniot softver 2008 Skopje

Miladin Miladinoski miladinoski at lavabit.com
Tue Oct 7 21:45:20 UTC 2008

On Mon, 06 Oct 2008 19:53:54 +0200, Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>
wrote:

> Сликите ги има на
> http://www.flickr.com/photos/31071522@N05/
>
> ПОЗДРАВ, Чомбе

Извинете што прашувам, ама ме интересира зошто ликовите на цртачите се
скриени со „смешковци“? Нешто се срамежливи, не сакаат да го отркијат
идентитетот или што? :) Патем кажано, добар настан, жал ми е што не бев во
можност да учествувам поради мојата гео-локација :(

Фала многу,

Мики

--
Miladin Miladinoski - Kicevo, Macedonia - http://miladinoski.trap17.com