[Ossm-members] Чао

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Mon Sep 8 04:06:23 UTC 2008

Jovan Kostovski wrote:

> Еј ај доста со тие твои библиски работи, стварно претеруваш и праќаш
> пораки кај што не треба.
> Ако у слободно време си спамер тогаш спамирај некоја друга поштенска листа.
>
> До администраторите:
> Предлагам доколу продолжи овој да се спамира, да го банирате од листава.
>
> ПОЗДРАВ, Чомбе
Ok, got your point
Прифатете ме како еден од вас кој го сака и промовира слободниот софтвер
Ќе гледам своите христијански погледи на оваа листа да се воздржам да ги
изнесувам.
Со тие што имам исти/слични погледи на други листи, емаил адреси ќе
дискутирам за христијански теми.
Hey kids, I love open source
новитети околу мојата суспензија нека ви пренесува Б. од Битола