[Ossm-members] Чао

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Mon Sep 8 19:53:46 UTC 2008

> Ај да не го сметаме тоа што го пиша во оваа тема, ама во секоја друга каде
> што си постирал ствари што стварно немаат веза со реалност. Ако се заебаваш,
> нема голема штета, но ако сериозно си го пишал би требало да бараш стручна
> помош.
> Just a friendly advice

:))) Доста со давање големи совети. Александар, бил побожен или не, имал
глупави идеи или гледишта или не, за разлика од многу други (me included)
барем има ентузијазам да допринесе кон целите и активностите на ОССМ. Така
да, ако некој не ви се допаѓа, имате филтри, препуцавања на листава немаат
никаков позитивен ефект.

--
Viktor Vojnovski