[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Tue Sep 16 18:01:27 UTC 2008

2008/9/16 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:

> генерално ми изгледа добра агендава, така да .. ајде да се пријавиме белким ќе
> се организираме со сево ова до 27-ми.

Јас мислам дека можеме, не се многу работи за организација. Доколку
добијам поддршка ќе го пишам текстот што треба да се стави во флаерот
за бела ноќ утрее :)

> ова се купува или?

Освен во чаршија, најдовме продавач на платна на златна книга :) еве линк
http://zlatnakniga.com.mk/Preview.aspx?FirmaID=191922

> dvd-ја немаме.. само cd-а .. али ќе се договориме ова накнадно
За двд- а може да побараме спонзорство од еми или сл.
http://www.emimedia-mk.com/proizvod/zanas.aspx

> Точка и понатаму ќе работат само од 14:00 ??
Мислам дека доколку организираме нешто во сабота ќче ни отворат и порано.

За цртачите, кога велам деца мислам на некои како овие -
http://comeclean.com.mk/ не буквално деца :))
Значи млади уметници кои се занимаваат со цртање графити или сл.

--
Bi