[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Sat Sep 20 20:42:01 UTC 2008

Иако името на тредов е малчку без врска сега, тука го започнавме цел
муабет околу СФД, па тука и ќе продолжам да не се расплинуваме.

Денес на Сподели знаење, покрај кауч ДБ :) решивме неколку работи во
врска со организацијата на СФД. Дојдоа двајца урбани уметници кои ќе
учествуваат, а утре ќе имам средба уште со тројца за прецизирање на
работите што се однесува до нивните задачи.

За ДВД-а добивме донација од 200 Инфопројект заедно со паковки и
испринтан кавер.
Голема благодарност до Ванчо.

Што се однесува до Убунтуто што ќе го снимаме на ДВД-ата неколкумина
веќе зедовме по едно за да го разгледаме. Секој кој има идеја за
кастмизирање, да се додаде нешто, некој сплешскрин, опција, документ,
апликација, букмарзи и сл, нешто за обележување на сфд `08 нека каже
па утре да ги направиме дефинитивните подесувања за ДВД-то да може да
се режи. Исто им рековме на луѓето кои ќе го сликаат платното дека
внатре на десктоп ќе им ставиме нивни галерии, кои тие ги понудија
слободно.

За режење на ДВД-ата со Убунтуто се јавија: Ванчо, Боби, Чомбе, Миша,
Илин, Глиша,, а се надевам тука можат да се вклучат и Арангел и
Гемиџи, а може и секој кој ќе се понуди за да се убрза работата. Кога
кастмизацијата ќе биде завршена, некој од нас ќе ја постави финалната
верзија на ДВД-то на сервер за директно да може да го симнеме и да го
режиме.

За купувањето на платното и боите и принтањето на флаерите ќе средиме
Јас и Миша, со помош на Новица.

Еве предлог за предната страна на флаерот. http://bach.taneski.com/sfd/letok.png

Наскоро ќе ја има и задната + опаковката на двд-то.

За презентации по школите до сега се пријавија, Миша, Дамјан, Новица,
јас, Васко, Марко, Чомбе е со прашалник и Гемиџи е со прашалник.
Моментално се работи на презентацијата, која ќе се стандардизира за
сите и доколку се јави уште некој би иделе по двајца во две школи. Ова
утре треба да е решено за да се прашуваат школите.

Во сабота, покрај случката на плоштад од кај 2 ќе имаме сподели знаење
во Точка, кое може и да биде еден мини инстал фест.
Предлози идеи, помош од секаков вид се добредојдени.

Поздрав

--
Bi