[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Stojan Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Sat Sep 20 11:04:08 UTC 2008

Јас нема да можам да дојдам денес во точка зашто ми излегоа некои работи
(болници и сл.) така да...

Доколку Нак2 не дојде денес, ми рече да ви пренесам дека тој и Хивер (другар
му) ќе цртаат. После, рекоа дека тие што ќе цртаат треба да бидат
распределени за само еден да црта еден дел од платното, како на пр. еден да
црта само букви, друг ... штознам.

Трето, спрејовите да бидат набавени од Макохемик, има(ше) продавница тука во
Кисела Вода ама мислам дека ја затворија. Имала друга продавница во Влае. Од
Макохемик заради тоа што биле поефтини спрејовите за графити (значи не
автолак, колку што го разбрав).

И така...
--
ɹ8l n ɔ