[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Sep 21 02:01:39 UTC 2008

On Sun, Sep 21, 2008 at 1:59 AM, Biljana Kochoska
<biljana.kochoska at gmail.com> wrote:
> Nudat da nastapite na 26 septemvri, znaci den porano, vo petok, vo isto vreme,
> kako del od manifestacijata za obeleuzavne na denot na istrazuvacite
> (demek, nauka, pa softver e povrzano so raxvoj i istrazuvanje)

Малце лошо, али ако има критична маса на посетители, може да испадне ок,
вообичаено не сме имале над 100тина луѓе на СФД.
За сабота би го имале платното готово, па можеме да "штрајкуваме" на плоштад :)

Ако можеме сами да извадиме дозвола за настан на плоштад и да викнеме
новинари да
го снимат сето тоа и заинтересирани луѓе, не гледам зошто не би можеле
и во друг термин да
го направиме ова.

За презентациите по училиштата мене не ме бројте.

Ми се допаѓа дизајнот на флаерот.

ПОЗДРАВ, Чомбе