[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Sun Sep 21 10:54:40 UTC 2008

> Јас не би се сложила со вторава варијанта.

Не знам. Не сум сигурен дека ако сакаме и покрај ова да се организираме на
Плоштад, ќе можеме тоа да го направиме во сабота, токму поради Бела Ноќ.
Сметам дека остануваат две варијанти:

1. Да го прошириме „Сподели знаење“ со СФД во Точка.
2. Да се појавиме герилски на Плоштад (но во овој случај многу порано -
предлог 12ч) , го распнеме платното, поделиме летоци и дискови... (или ако
неќете герилски... можам јас во полиција да отидам и го најавам настанот)

Што се однесува до летокот, и мене некако подобро ми звучи на македонски
јазик.

Исто така, ставот Free Software makes Free Society е можеби наша надеж, ама
тоа што до денес го знаеме е дека тој допринесува општеството да стане Better
Society. Истовремено, спрегата иако двонасочна мислам дека е појасна ако стои
во дијаграмот: слободен софтвер + слободна култура ==> подобро општество

Така, јас би предложил варијанта 2:

Слободен софтвер и
Слободна култура
прават