[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Sep 23 09:43:30 UTC 2008

> За презентации по школите до сега се пријавија, Миша, Дамјан, Новица,
> јас, Васко, Марко, Чомбе е со прашалник и Гемиџи е со прашалник.
> Моментално се работи на презентацијата, која ќе се стандардизира за
> сите и доколку се јави уште некој би иделе по двајца во две школи. Ова
> утре треба да е решено за да се прашуваат школите.

Предавањата би требело да бидат во врска со Copyleft како одговор на се
поригорозниот Copyright, и би вклучувала и дискусија за што е Слободна
култура, софтвер и сл.

Тие слајдови јас што ги имам (што сме ги правеле со Новица за неколку
предавања) немаат баш содржина пошто се правени по 10-20-30 принципот .. така
да не се доволни за да некој го држи тоа предавање.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

 ()   ASCII Ribbon Campaign
 /\   Keep it simple!