[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Sep 26 13:08:48 UTC 2008

Глиша, Чомбе и јас поединечно пробавме да направиме custom Ubuntu CD - што е
добро пошто секој посебно ќе дојде до различни сознанија а и процесот е
поредундантен - но сепак треба и да се координираме малце :)

Најосновното што треба да го направиме е CD од Ubuntu 8.04.1 + сите update-и +
custom artwork[1] + пакетите со мк превод[2] + Firefox*. Би било фино ова да
може да го спакуваме на едно CD (700мб).

Додатно што може да го додадеме се сите кодеци како mp3, mpeg4, divx, h.264 и
сл. КОИ не подлежат на патенти во македонија и нема причина да не ги
дистрибуираме. Не знам дали има шанси ова да го собере на едно CD исто?

Трета варијанта би била да се додаде и KDE и уште многу други пакети, али тоа
станува прилично комплицирано...

* BTW
што правиме со Firefox, дури и со најнови update-и и кога Firefox е 3.0.2
македонскиот превод во ubuntu е од негде beta5 времето од кога многу работи се
поправени

[1]
не можам да го најдам сега url-то од Билјана, но би било фино сета таа
содржина да се спакува во еден .deb пакет, a? знае некој?

[2]
language-pack-mk
language-support-mk
language-pack-gnome-mk

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.