[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Wed Apr 8 16:32:25 UTC 2009

ok, gledam deka pripremite se vo tek.
Bi sakal da znam dali se planira ovie momci da bidat gosti vo Strumica?
Ako e da, togas koga?
Kolku od niv (i od vas)?
Spienje, prevoz, i tn, i tn, treba, ne treba, i tn?
Ovie raboti mi trebaat za da baram budzet i drugi raboti
(kola, hotel, restoran, ....).
Nie mnogu sakame da bidat gosti, veke ima interes i kaj drugi lugje
taka da ova e ubava prilika i nie i vie da se vidime, zapoznaeme, druzime,
sorabotuvame i tn. Ponatamu ovaa sorabotka bi mozela da se prodlaboci.
Znaci, se sto treba i sto e vazno, ke go organizirame, samo treba nasoki.

Blagodaram i pozdrav

DZvonko Nikolov

Training Manager
Institute of Applied Technology - Strumica

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com