[Ossm-members] Сподели знаење 11ти април сабота

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Thu Apr 9 21:19:59 UTC 2009

moze li nekoj video conference, pa na proektor,
pa na zid/platno/tabla/tavan pa site da ucestvuvaat
kolku tolku? mikrofoni, zvucnici, kameri, seto toa
sega e mnogu eftino i dostapno. Frustriracki e, da.
I toa bi bilo kako da gledas tusiranje vo zenska
soblekuvalna preku dupce na zid, ama podobro i toa
otkolku nisto, neli?
Ne mora softverot da bide kojznae kakov, na kraj na
kraevite pa i neka e i pod windows, samo da vrsi rabota.
Ako nekoj ima nekoe iskustvo so nekoj live messenger
ili nekoj drug windows program za taa namena, neka
kazuva i da pocne toa da se slucuva. (za toe sto neznaat,
Windows e najdobrata rabotna okolina za igranje Freecell
i Spider Solitare koi nekoi sosema pogresno go smetaat
za operativen sistem). Nesto da pocne da se slucuva, pa
posle ke go usovrsuvame/barame alternativi/podobri resenija.
Podobro da funkcionira, otkolku da e najdobro. Prav sum ili ne?

Pozdrav

DZvonko