[Ossm-members] GTK i GNOME?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Apr 16 22:17:50 UTC 2009

>        dali nekoj rabotel so GTK ili GNOME?
>        Bi sakal da mi preporacate nekoja razvojna okolina ili plugin-i za
> eclipse koi ovozmozuvaat
> dizajn na vizuelni aplikacii(drag&drop ili sl.) za C, C++, C#.

Можеш да пробаш со Vala ... не сум работел, но го следам развојот
http://live.gnome.org/Vala

Vala е јазик многу сличен на C#/Java во кој пишуваш Glib/GTK базирани
апликации. Всушност од Vala source кодот се генерира C код, па така може да се
каже дека е пре-процесор.

Постои некоја интеграција за Eclipse - ако баш мораш тоа да го користиш.
GUI веројатно можеш да го градиш и со Glade.

Сосема во друга насока ти е Qt што исто би го препорачал. Денес имаш Qt-4.5.0
со цел интергриран WebKit и уште што ли не. Со QtCreator IDE, со PyQt за многу
побрз развој.

Шо знам, пробај па кажи :)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"If we knew what we were doing, it wouldn't be research"
That's what my supervisor used to say to me when
I got depressed about lack of progress.