[Ossm-members] Jaunty Jackalope

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Apr 28 00:06:08 UTC 2009

> Се ми е Intel, TP x60s се функционира само GNOME и Compiz ми делуваат
> за нијанса потромаво во споредба со 8.04

ништо чудно, intel 2.7.0 драјверот *Е* поспор од постарите, но тоа се должи на
сосема новата архитектура која беше имплементирана негде од 2.6 па нагоре
(UXA, GEM, KMS, DRI2), а која донесува многу други поволности. Перформансите
понатаму ќе се подобруваат (веќе 2.7 е многу подобар од 2.6)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?
A: A canary with the super-user password.