[2s.mk-friends] Online бесплатни сервиси за чување содржина

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Dec 10 14:23:43 UTC 2009

Знае некој каде сѐ можам online да чувам некоја содржина на бесплатен сервис?
Содржината е јавна - па нема потреба од криење - но и структуирана.

Една идеја ми е Google AppEngine на кој можам да ставам програмче кое ќе ги
чува податоците во storage-от кој го нудат (1GB содржина, GOQL query-ја,
одреден број на request-и и трафик).

Други слични?

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.