[2s.mk-friends] Online бесплатни сервиси за чување содржина

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Dec 10 17:26:59 UTC 2009

On Thursday 10 December 2009 15:23:43 Дамјан Георгиевски wrote:
> Знае некој каде сѐ можам online да чувам некоја содржина на бесплатен
>  сервис? Содржината е јавна - па нема потреба од криење - но и
>  структуирана.
>
> Една идеја ми е Google AppEngine на кој можам да ставам програмче кое ќе ги
> чува податоците во storage-от кој го нудат (1GB содржина, GOQL query-ја,
> одреден број на request-и и трафик).

Значи so far:

Amazon SimpleDB - http://aws.amazon.com/simpledb/
е најблиску до тоа што ми треба, 1GB free и 1GB traffic free но и „само“ 25
Machine Hours free - колку и да е тоа
Малце ми е проблем дека автоматски почнуваат да наплаќаат ако отидеш над free
лимитот, а ја би преферирал паузирање :)

CouchIO - http://hosting.couch.io/
100MB free CouchDB, без други лимити изгледа
ова е можда уште боље, иако 100те MB личат малце - ќе видиме

DabbleDB - http://dabbledb.com/
колку гледам немаат API кое би можел да го користиш однадвор
за free добиваш 100.000 редови во базата што со 1кб по ред е исто како и
CouchIO

Google App Engine (datastore) -
http://code.google.com/appengine/docs/quotas.html#Datastore
за ова ќе ми треба proxy web апликација, освен ако не најдам дека може да му
се пристапи и директно. 1GB storage, а другите лимит ми личат ок.

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!