[Ossm-members] Virtualbox na Ubuntu 8.10 64bit

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Feb 2 20:59:08 UTC 2009

Го опраив и проработе...

64 битен хост и 64 битен гест ОС.

Го преинсталирав VirtualBox-от ставив верзија 2.1.2

Претходно кога го инсталирав изгледа дека останал
вчитан кернел модулот од постарата верзија што ја имав 2.0.4
И тоа ме зезало :(

Преинстаирав + рестарт и работи, само кога се подесуваат виртуелните
машини по избор на оперативниот систем треба да се избере 64 битна верзија

Сега имам друга беља, на подигање на 64 битен ОС ми се ресетира машината.
Заклучок VirtualBox не фала :)

On Mon, Feb 2, 2009 at 5:53 PM, Дамјан Георгиевски
<penguinista at mail.net.mk> wrote:
> а да земеш KVM .. многу боља технологија.

Сега ќе си поиграм со ова ;)

ПОЗДРАВ, Чомбе