[Ossm-members] Network Monitoring and Remote control

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sat Feb 28 10:25:32 UTC 2009

2009/2/28 DZvonko Nikolov <dzvonko at gmail.com>:
> Значи, ми треба да ги гледам десктопите на учениците
> (досега разбравте дека е за школо, нели?), да им помагам
> во изработувањето на задачите, кога ќе почнат да работат
> нешто што не треба да го блокирам, забранам или филтрирам,
> да гледам кој што и како работи во сите фази на изработката
> и тн. мислам дека ме разбравте. Пожелно е да е open source,
> gnu или нешто слично, ама ако е комерцијално нема да го
> отфрлам. NetSupport-от сакам да го заменам оти ми е многу
> „тежок“ и ми зафаќа многу ресурси. Однапред благодарам.

Можеш да пробаш со LTSP[1]. На една машина инсталираш
сервер, а другите се закачуваат на неа. Имаш целосна контрола
врз клиентите и можеш да палиш и гасиш програми да и го гледаш
десктопот, да им пушташ презенации, да забрануваш програми..

[1] http://ltsp.org/
http://www.telemedia.ch/publ/ltsp-howto.html
http://wiki.debian.org/LTSP/Howto
https://help.ubuntu.com/community/UbuntuLTSP/LTSPQuickInstall