[Ossm-members] Network Monitoring and Remote control

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sat Feb 28 00:32:45 UTC 2009

Здраво,

веќе подолго време барам по мрежава ама неможам да
најдам програма за мрежно надгледување и контрола
(нешто како NetSupport School, ако знаете за него).
Нејсе, ми треба програм за да го гледам десктопот на
клиентите, да ги гледам апликаците, да можам да ги „убијам“
или да го забранам пристапот до апликација или интернет.
Значи, ми треба да ги гледам десктопите на учениците
(досега разбравте дека е за школо, нели?), да им помагам
во изработувањето на задачите, кога ќе почнат да работат
нешто што не треба да го блокирам, забранам или филтрирам,
да гледам кој што и како работи во сите фази на изработката
и тн. мислам дека ме разбравте. Пожелно е да е open source,
gnu или нешто слично, ама ако е комерцијално нема да го
отфрлам. NetSupport-от сакам да го заменам оти ми е многу
„тежок“ и ми зафаќа многу ресурси. Однапред благодарам.

DZvonko Nikolov

Training Manager
Institute of Applied Technology - Strumica

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com