[Ossm-members] Приклучување кон TP проект dink.

Дамјан Димитриоски damjandimitrioski at gmail.com
Sat Jan 17 22:41:57 UTC 2009

Здраво,

@"Arangel Angov" приклучиме (стави ме) во проектот dink, бидејќи тој го
преведувам моментално.
P.S> Не гледам за VLC проект, инаку имам 30% превод
	(Видов дека сакале на е-мејл *.po датотека).

	Ми треба помош  за sendpo.sh, бара  mail програма, јас на ArchLinux
имам mailx, направив mail.rc во ~, со следнава содржина:
		set smtp-use-starttls  # Oва ич незнам дали е за gmail.
		set smtp=pop.gmail.com # Сомнително ми е, кое треба да е
		set smtp-auth=login# Најдов дека поддржува plain и login
		set smtp-auth-user=damjandimitrioski# Во Evolution беше
						     # само име.
		set smtp-auth-password=************* # ;), crack it ]:).
		set from="Damjan Dimitrioski"        # По желба.
	Зедов send параметри од evolution mail and news.

Дали ќе биди во ред за gmail, и како да ја средам, за да можи
со мојот mailx да праќам gmail - e-мејл ?

Поздрав,
Дамјан Димитриоски.
--
Use GNU/Linux change your life.