[Ossm-members] Сподели знаење 31.01

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jan 28 21:14:59 UTC 2009

> Во Debian/Ubuntu:
> # apt-get install build-essential rubygems mongrel libmagick9-dev
> ruby1.8-dev

сега го тестирам ова на Ubuntu JeOS 8.04.2 ..
горе фали „rake“ дека треба да се инсталира, а евентуално и subversion - пошто
препорачуваат со svn да се симне redmine-от.

и малце ме нервира што она libmagick9-dev инсталира пола X. Го изоставив сега,
redmine нема да црта gant графици.

> после, го инстралираш rails и rmagick (ruby binding за libmagick)
> gem install rmagick
ова значи го изоставам (а и пишува дека е optional)

> gem install -v=2.1.2 rails
ова јаде RAM ко лудо .. морав да ја рестартирам виртуелната машина со 512мб
рам... сеа да видиме .. тоа му е едвај доста .. време е за уште некој GB рам
изгледа :)

уште чекам

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Our national drug is alcohol,
we tend to regard the use any other drug with special horror.
    -- William S. Burroughs