[2s.mk-friends] Покана "Жените во технологијата - Дигитални граници"

Hristina Nikolovska hristina.nikolovska at ein-sof.com
Fri Jul 3 10:04:38 UTC 2009

Дигитални граници - неопипливи и невидливи, поставени околу нас, имплицитно
и без наша активна перцептивна свесност, ни го пригушуваат професионализамот
и ограничуваат кариеризмот.

Почитувани, Ве покануваме на отворената панел дискусија "Жените во
технологијата - Дигитални граници", заедно, преку отворен разговор и
споделени искуства, да ги лоцираме тие граници во информацискиот простор. Да
ги изостриме нашите сетила, за да ги процесираме и препознаеме. Прво, а
потоа, да Ви ги презентираме веќе постоечките начини и средтсва за
претворање на тие граници во цели и премини, со што би се постигнале, како
лична, така и професионална надоградба.

                Време: 04.07.2009, сабота 19:00 часот

                Локација: Културен центар Точка, зад Соборниот храм.

Овој настан е дел од Фемфест, и е отворен за секој кој би сакал да го
проследи. Наменета е првично за жените во ИТ секторот, но ги опфаќа и сите
други профили и професии кои се присутни во нивните работни околини. Би Ви
биле благодарни доколку  ја препратите поканата до секого, за кој сметате
дека би бил заинтересиран да ја слушне дискусијата.

Повеќе информации за фестивалот, може да најдете на
www.femfestmk.wordpress.com.

Hristina Nikolovska

Software Engineer

EIN-SOF