[2s.mk-friends] MK Ruby Users Group

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun Jul 19 18:16:58 UTC 2009

> Покана до оние кои се занимаваат со Ruby (или пак можеби сакаат да се
> запознаат со овој програмскиот јазик), може да се приклучат кон групава:
> http://groups.google.com/group/mk-ruby-users-group.

BTW.. ова ме потсети, кои други вакви или слични групи постојат во Македонија?
Јас ги знам:

 - горенаведената ruby users group
 - java users group - http://jug.mk/
 - .NET users group - http://mkdot.net/
 - SQL pass - http://www.sqlpass.org.mk/ (*)
 - python.мк - шо знам, ваљда на листава тоа го правиме :)

други?

ах да,
it.com.mk форумот - иако претежно се занимава со почетнички теми

(*) SQL pass е група за MS SQL сервер и не ми личи нешто посебно grass roots,
а и сајтот им е као недостапен, па морав од google cache да гледам.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!