[2s.mk-friends] Ден на слободен софтвер?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Jul 30 23:51:28 UTC 2009

> Мислам дека оваа година можеме, покрај делење CD-а (Убунту ДСС 2009?;
> и уште нешто)

Да спремам ли CD за ова? ... што ќе ни треба освен  update-уван Ubuntu со сите
кодеци... клипарт, текст-арт, custom сплеш??

> можеме да организираме и предавања на различни теми па
> да испадне мини (не)конференција.
> Сето време поминато на „Сподели
> знаење“ мислам дека може да направиме листа на топ 5 презентации кои
> се случија и кои можеме да ги споделиме со други луѓе + воведно
> класично предавање за тоа што е „слободен софтвер“.

мене ми е тешко да одберам теми, но ако некој смисли агенда, би предавал за
било што што можам :)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Real men don't use backups, they post their stuff on a public ftp server
and let the rest of the world make copies.
   -- Linus Torvalds