[2s.mk-friends] Ден на слободен софтвер?

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Jul 21 17:18:01 UTC 2009

2009/7/21 Hristina Nikolovska <hristina.nikolovska at gmail.com>:
> Миша - супер идеја :) Стварно треба нешто такво да направите.
> И ако се решите, имате подршка и од мене :)

Миша стварно супер идеја *тапш тапш по рамото*. Можда ќе се вклучат и
фаци од другите сегменти на нашата IT заедница, не мора само гикови и
активисти за слободен софтвер да помогнат _вистински_ да се случи
настанот?

Шо се тиче мени, неколку работи:
1. СК ќе сум тогаш, ќе бидам достапен за било каков ангажман.
2. SFD (Software freedom day) е на 19ти (светскиот). Зошто ЕДНАШ по
ѓаволите не може БАШ на датумот да го организираме чудово? (сабота
паѓа).
3. whatsoever, Значи ако правиме било што шо би се надоврзало со тој
настанот за Firefox треба да се организираме барем од август, пошто
да, делење дискови веќе е demode, па и ако каниме фаци и претставници
на компании на предавања, треба да имаме конкретни теми, старите „што
е ова, што е она“ мислам дека веќе се досадни (иако ретко кој ги има
разбрано како шо треба).

Генерално, +1 за идејата.
Цмокичи.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023

macedonian free software and hacking ezine:
 [Lugarchy: http://ezine.lugola.net]