[Ossm-members] Инсталација на NS+EURANE+ уште нешто

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Mar 30 14:33:26 UTC 2009

2009/3/30 Ilin Tatabitovski <itatabitovski at gmail.com>:
> Е после кога од оваа страна
> http://eurane.ti-wmc.nl/eurane/contributors.html последниот линк
> “Download (....„ ги заменувам modified files со тие од NS сорсот и
> компајлирам добивам порака:
>
> umts/hsdpalink.cc: In constructor ‘HsdpaMac::HsdpaMac()’:
> umts/hsdpalink.cc:212: error: ISO C++ forbids initialization in array new
> make: *** [umts/hsdpalink.o] Error 1
>
> и тука заглавувам. На интернет нема многу ресурси. Пробав да го
> исконтактирам типот што ги постирал фајловите ама не одговара.
>
> Има некој идеа?

Раздели ја декларацијата на објектот и неговата иницијализација

линијата 212 ќе ја разделиш на две линии
aaa = new (); // kreiranje na objektot
aaa =......   //inicijalizacija na objektot

вака би требало да ти помине...

за иницијализација на објектот ѕирни го заглавјето error_model.h
јас неуспеав да го симнам печот од http://eurane.ti-wmc.nl/eurane/ :(

ПОЗДРАВ, Чомбе