[Ossm-members] Инсталација на NS+EURANE+ уште нешто

Ilin Tatabitovski itatabitovski at gmail.com
Mon Mar 30 12:54:52 UTC 2009

Веќе два дена пробувам да искомпајлирам NS-2 (Network Simulator) со
EURANE (Enhanced UMTS Radio Access Extensions) и уште една
дополнителна работа која ми прави проблеми.

Значи користам верзија ns-allinone 2.30 затоа што за таа верзија има
EURANE печ кој без проблеми се аплицира. Ако компајлирам веднаш се ќе
помине без проблеми и симулаторот ќе си работи, но нема да имам уште
една функционалност што ми треба.

Е после кога од оваа страна
http://eurane.ti-wmc.nl/eurane/contributors.html последниот линк
“Download (....„ ги заменувам modified files со тие од NS сорсот и
компајлирам добивам порака:

umts/hsdpalink.cc: In constructor ‘HsdpaMac::HsdpaMac()’:
umts/hsdpalink.cc:212: error: ISO C++ forbids initialization in array new
make: *** [umts/hsdpalink.o] Error 1

и тука заглавувам. На интернет нема многу ресурси. Пробав да го
исконтактирам типот што ги постирал фајловите ама не одговара.

Има некој идеа?