[Ossm-members] Инсталација на NS+EURANE+ уште нешто

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Mar 31 14:47:48 UTC 2009

2009/3/30 Ilin Tatabitovski <itatabitovski at gmail.com>:

> ова е линијата 212 во hsdpalink.cc од овој .zip
> http://eurane.ti-wmc.nl/eurane/anis.zip
>
> errorModel_ = new UmtsErrorModel[flow_max_] (TTI_);
>
> на што да ја делам?

Ги средив датотеките од anis.zip за да може да се компајлираат...
Требаше декларацијата да се замени од низа на вектор ;)

Ова е за верзијата 2.30
1. ќе го отпакуваш кодот
2. печираш со EURANE
3. ги додаваш изменетите датотеки од anis.zip
---- до тука имаш стигнато
4. оди во ns-2.30/umts и замениги датотеки hsdpalink.h и hsdpalink.cc со
   овие http://chombium.awardspace.com/files/misc/hsdpalink.tar.bz2

После компајлирај и играј си со симулаторот ;)

Пробав и со верзија 2.33 да го искомпајлирам али има доса работа во тоа,
ќе расчепкам, кога ќе имам повеќе време.

ПОЗДРАВ, Чомбе