[Ossm-members] OpenDocument Mac C Swiss конвертор - загревање

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri May 1 15:18:11 UTC 2009

> ај ако сакаш прати еден незгоден одт документ, да пробам во Lazarus ако
> ми се види да не е некој поголем проблем да се обидам

јас најдов на google некои, на пример барај „filetype:odt site:mk“ или
„filetype:doc site:mk“ .. можеш да додадеш и на пример „za“ „vo“  или некое
слично зборче кое ваљда го има често во документите.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!