[Ossm-members] Lazarus на дело

Viktor Stojanovski viktor at lugola.net
Sat May 9 22:34:26 UTC 2009

1. Нема потреба да ја симнувам и верзијата за Windows ако користам
GNU/Linux (и обратно)
2. Користениот јазик е многу лош, а македонскиот е катастрофа и
големиБуквиНасакаде
3. Морам рачно да доделвам пермисии за извршување бла бла бла (треба
инсталација некоја да напрајш)
4. Не успеав да направам нов проект, заглавив тука
http://i43.tinypic.com/fns1ax.png и појма немам како да продолжам

Засега толку, ако успеам да напрам проект и да ѕирнам нешто ќе
поднапишам уште.

Viktor Stojanovski <viktor at lugola.net>