[2s.mk-friends] [Ossm-members] миграција на мејл листава

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue May 26 17:28:00 UTC 2009

> тест?

ај уште еден.. претходно reply-от одеше погрешно ...?

btw гледајќи ги архививе, листава постои веќе 5ипол години, од октомври 2003

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"We think it's a great consumer win, and it's a great industry win,
to be able to ensure that with good copy protection,
you can have so much functionality for the user",
Jordi Rivas, Microsoft Director of Technology