[2s.mk-friends] миграција на мејл листава

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue May 26 17:49:41 UTC 2009

> ќе ја мигрирам мејл листава на друг сервер .. за тоа време нема да биде
> активна, но пораките пратени во меѓувреме сепак ќе стигнат.
>
> не би требало да има проблеми, али ако приметите нешто пишете ми

BTW,
Миграцијата беше направена од еден од најстарите сервери во On.net - кој прво
беше шугав celeron на 266 или така нешто, па помина во некој IBM сервер
~500мхз, па сега догурал до некој celeron на 2.0ghz ... сите сервиси кои беа
на овој сервер се мигирирани на модерни сервери, па hedona.on.net.mk ќе се
гаси.

Не дека листава се усреќи со подобар дом, сега е префрлена на единствениот
сервер на Слободен Софтвер, кој е P3 Celeron 1200, со 10GB хард-диск и 384mb
рам ... да не зборам за SiS чипсетот :)

Да не сака некој да донира убав сервер со некој opteron, барем 2-4гб ram, по
можност во rack-mount-able куќиште?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )