[2s.mk-friends] apache virtual hosts wordpress местење

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Nov 2 09:34:53 UTC 2009

Изгледа просто и очигледно ама на мене ми
заврши работа (додуше за joomla-та ама исто е):

тоа што ти е направено за localhost (сетирања и тн.),
направи го истото и за 127.0.0.1.

Знам, треба да биде поставено по default, и треба да се
гледаат, ама .... За мене работеше, а беше последно
место каде што погледнав ;-) и каде што мислев да
погледнам. Пробај очигледни места. HTH

Поздрав
Ѕвонко

2009/11/1 Новица Наков <novica at bagra.org>:

> Порано знаев како се прави ова, додуше беше и наместено, ама изгледа апдејтите
> ги сјебале работите. Како и да е следново е ситуацијата:
>
> 1. имам инсталирано apache php php-apache mysql на arch linux. сѐ е
> стартувано.
>
> 2. на http://localhost го добивам вообичаениот welcome текст.
>
> 3. во DocumentRoot "/srv/http" имам phpinfo.php и тој се отвара на
> http://localhost/phpinfo.php
>
> 4. во httpd.conf имам Include conf/local.conf, во local.conf имам
>
> <VirtualHost *:80>
>    ServerName wp.com
> [...]

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled