[2s.mk-friends] Поимник

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 12 23:56:20 UTC 2009

> Дали го видовте новиот поимник на компјутерски термини на македонски јазик
> изготвен од Министерство за Информатичко Општество (www.mio.gov.mk)?
> Го има во pdf формат и може да се симне. Доставен е до сите училишта со
> препорака да се користи во наставата.

па мислам дака сум го видел, освен ако ова не е нешто уште поново

> Останав фрапиран: толку идиотски преводи и толкувања на едно место,
> па тоа е вистинска мајсторија. Браво за МИО. Би било смешно, кога не би
> било толку трагично.

па тоа е сега...

> За овој најнов идиотизам од МИО нема некоја реакција од 2с.мк?

па работата на 2с.мк не е да прави поимници ниту да измислува термини - факт
имаме „теренско“ искуство но ... што знам .. како би реагирале?

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Today we create the legacy of tomorrow.