[2s.mk-friends] Поимник

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Fri Nov 13 14:20:36 UTC 2009

2009/11/13 Ilija Kocho <ilijak at siva.com.mk>

> Катастрофа е проектот со фонтовите и тука треба да излеземе со критка, таман мислев дека почнавме да се откачуваме од MAC C Swiss нова доза и тоа на државно ниво.

Не знам Илија дали си ги видел фонтовите, но според муабетов изгледа не.
Фонтовите се супер, се нови оригинални оупен тајп фонтови со
македонска кодна поддршка и се први македонски фонтови направени од
македонци на професионално ниво.

Значи нема врска со Ц Сњисс и слични аматерски обиди од минатото.

Ве молам луѓе пред да ширите дезинформации низ нет кај што многу
порапидно се шират, проверете дали е точно тоа што го кажувате. Доста
со овој македонски синдром на критикување по автоматизам на сè едно
што ќе се направи.

Поздрав

--
Bi