[2s.mk-friends] Поимник

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Fri Nov 13 07:25:00 UTC 2009

Viktor Vojnovski wrote:
> Мои фаворити:
>
> track; 1. патека
> 2. музички запис
> 3. следи!

Што му фали?
> TV; ТВ

И на ова?
> unshare; не споделувај!

Е ова зтварно не звиши логички, може да е проблем.
> MS DOS; MS DOS

Ова не морало да се стави, ама не јаде леб...
> gadget; 1. џиџе

Ова ептен ми се допаѓа. Скратено од џиџе-миџе. Што мислоте како дошло
gadget на англиски?
> antispyware; протившпиoнска заштита (ПШЗ)

Малку е предолго за мој вкус ама се јаде.

За крај, иако имам забелешки,  мислам дека поиминикот е прилично коректен.
Катастрофа е проектот со фонтовите и тука треба да излеземе со критка,
таман мислев дека почнавме да се откачуваме од MAC C Swiss нова доза и
тоа на државно ниво.

Поздрав
Илија