[2s.mk-friends] За МК фонтовите [Was Re: Поимник]

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Fri Nov 13 16:44:45 UTC 2009

Biljana Kochoska wrote:

> Не знам Илија дали си ги видел фонтовите, но според муабетов изгледа не.
> Фонтовите се супер, се нови оригинални оупен тајп фонтови со
> македонска кодна поддршка и се први македонски фонтови направени од
> македонци на професионално ниво.

Не ги коментирам фонтовите, туку решението кое во суштина е MAC C
Swiss-овштина.
Секој фонт што содржи македонски букви (ќѓѕ) е македонски, вклучително
DejaVu, Liberty, Arial, Times New Roman. Проблем е само типографијата на
курзивните т, п, д, в. Новите фонтови тоа воопшто не го решаваат бидејќи
ги нема на секоја машина. Што ако ти подготвиш документ и ми го пратиш
по меил? Или го ставиш на web?

Решението постои - споменатите од Дамјан DejaVu (иако кај мене не работи
за Roman - дали некој знае чаре (Ubuntu)?).
Значи ова решение треба да се имплементира во сите (релевантни) Open
Type и True Type фонтови. За тие што користат неслобосни O$ Владата
треба да издејствува, покрај дефиромизација и решение еквивалентно на
она во Gnome.

Позрав
Илија