[2s.mk-friends] Поимник

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Nov 16 00:21:01 UTC 2009

2009/11/15 Biljana Kochoska <biljana.kochoska at gmail.com>:

> Фала ти Игор за исцрпното објаснување.
> Јас не бев запознаена со овие проблеми и ова издавање на фонтови не го
> видов никако поинаку од токму тоа издавање на фонтови кои поддржуваат
> кирилица. Не гледав дека издавачите имаа за цел некое решавање а
> сисемски проблем, бидејќи за тоа, како што и сам спомна би требао да
> се прават интервенции токму во таквите системски фонтови.

Да, нормално дека не си запознаена бидејки за тоа никој не кажа ни збор.

> Значи просто го доживев како издавање на фонтови, и доколку стварно не
> се издадени како паблик домен, или бар со слободна лиценца, исто се
> сложувам дека е проблем.
> Така да најважно е како е испромовирано ова и со каква цел се правеа
> овие фонтови, зашто од тоа зависи како би се одвивала оваа дискусија
> понатаму.

Испромовирано е како и се во оваа држава (шо викаат Србиве: тресла се
гора, родио се миш), а целта е возвишена: пари. Многу магла, „брее“ муабети
и ветер продавање, земи си парите и прај се на Тошо (се извинувам на сите
Тошовци, ама изреката е таква).
Ама ајде, муабетот за фонтовите не ме боли толку многу (навикнавме со тек
на време). Повеќе ме боли поимникот. Видов дека ви се допаѓа, дека е убав
и точен, опширен со многу џиџиња. По читање на поимникот и добро смеење
и зезање, еве некои прашања на кои мои колеги, пријатели и другари побараа
одговор:
Има ли некој (официјален) поимник по кој се преведуваат и локализираат
апликациите од Заедницава? Ако има, каде се наоѓа последната верзија?
Кој може да го симне и како?

Инаку, овој идиотскиот поимник на МИО исто така е направен од наши пари.

Купот доктори, магистри, лектори и останати животинки потпишани на крај
на поимникот ме тераат на размислување: или толку е добар поимникот, така
што ние не сме свесни или само требаат луѓе да се оправдаат толку пари или
стварно мислат дека така треба и не се свесни дека со тоа упропастуваат
многу млади луѓе кои ќе се повикаат на нивните д-р, м-р, п-р, ..... или некој
намерно ја упропастува и саботира ИТ заедницата во МК со некоја задна
(или предна) намера.

> И Дамјан дел од твојот муабет има смисла :)
>
> --
> Bi

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled